Descriere - Principiul Morcovului
In Principiul Morcovului, Adrian Gostick si Chester Elton explica pe intelesul tuturor cele mai simple si, totodata, cele mai sigure metode pe care managerii le folosesc pentru a-si motiva eficient angajatii. Recunoasterea meritelor nu cere timp — se poate face cat ai bate din palme — si nu presupune o suplimentare consistenta a bugetului de cheltuieli.
Bazandu-se pe studii de caz privitoare la companii de varf precum Disney, DHL, KPMG sau Pepsi Bottling Group, autorii demonstreaza ca forta transformatoare a recunoasterii meritelor produce imbunatatiri uimitoare ale rezultatelor procesului operational din afaceri: rentabilitate, randamentul activelor sau marja de operare. Managerii eficienti isi conduc echipele cu ajutorul Morcovilor (recunoastere si recompense), nu prin impunerea autoritatii sau prin masuri coercitive. In felul acesta, obtin niveluri ridicate in ceea ce priveste productivitatea, angajamentul si pastrarea fortei de munca sau satisfacerea clientilor.
Lucrarea va prezinta niste pasi simpli prin care puteti crea ambianta necesara pentru o recunoastere eficienta a meritelor in organizatia dumneavoastra, oferindu-va exemple desprinse din realitatea corporatista. Urmandu-i, veti deveni un lider de mare performanta si un om de afaceri de succes.
Principiul Morcovului ilustreaza faptul ca relatia directa dintre recunoasterea meritelor si obtinerea unor rezultate superioare in afaceri este mai mult decat probabila — mai precis, este dovedita faptic.
Dar nu e vorba doar de a aprecia in mod abstract contributia angajatului, ci de a face acest lucru prin intermediul a patru principii de baza ale managementului: fixarea obiectivelor, comunicarea, increderea si raspunderea. Acestea sunt trasaturile esentiale ale unui leadership eficient.
Suferiti cumva de Fobia Morcovului? Vi se pare ca faptul de a le recunoaste angajatilor meritele va va distrage de la obiectivele importante ale echipei pe care o conduceti, va da nastere la invidie in randul subordonatilor sau va va face sa pareti slab? Ganditi-va mai bine.
Principiul Morcovului dezvaluie rezultatele neasteptate ale celui mai profund studiu realizat vreodata in domeniul managementului, demonstrand fara urma de indoiala ca principala insusire a unui manager de succes este capacitatea de a recunoaste frecvent si eficient meritele angajatilor.
Prin cercetarea intreprinsa de Organizatia Jackson si prin analiza celor doi autori ai cartii, Adrian Gostick si Chester Elton, studiul, care a durat zece ani si a luat in considerare 200 000 de oameni, descopera un fapt spectaculos: succesul in afaceri depinde intr-o masura covarsitoare de managerii care au oferit o recunoastere constructiva si recompense semnificative, astfel incat angajatii sa atinga excelenta.
Colectie: Profit
Titlu original: THE CARROT PRINCIPLE - How the Best Managers Use Recognition to Engage their People, Retain Talent, and Accelerate Performance
Traducator: Raluca-Emanuela Boca
Coperta: Griffon and Swans Productions (www.griffon.ro)
Anul aparitiei: 2008
Numar pagini: 200
Format: 15×23,5 cm
ISBN: 978-973-669-581-0
Pentru orice solicitare contactati
departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi
permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi
diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor
acestuia, fara a ne informa in prealabil.
Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 7 zile.
Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.