FORTA BRANDULUI - William J McEwen

In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Duminică, 16.02 - Luni, 17.02
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

Ajunge: Luni, 17.02 - Marți, 18.02
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Luni, 17.02 - Marți, 18.02
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Luni, 17.02 - Marți, 18.02
Apreciere: 3.7/7 (10 voturi)
Editura: ALL
Status: Epuizat

Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

Descriere - FORTA BRANDULUI

Companiile cheltuiesc miliarde de dolari in fiecare an, in incercarea lor de a curta consumatorii. Investesc in forme exotice de publicitate, in programe de fidelizare, in softuri complexe si costisitoare de CRM... Rezultatul? Majoritatea companiilor nu sunt conectate la nivel emotional cu consumatorii. Desigur, strategiile lor pot fi la moda, iar reclamele lor pot fi demne de premiile de la Cannes. Dar, prea adesea, sumele investite nu se materializeaza in relatii durabile cu clientii.
Forta brandului va vorbeste despre relatiile cu brandurile, dar din perspectiva clientilor, nu a companiilor. Este plina de istorioare si de invataminte, culese si prelucrate de catre Gallup Organization, care are o experienta de peste 60 de ani in studierea psihologiei clientilor. Taria relatiilor intre clienti si branduri poate fi masurata. Forta brandului va va arata cum anume sa o faceti.

Forta brandului ne furnizeaza un exceptional model strategic pentru masurarea si administrarea unora dintre cele mai valoroase active strategice ale companiei: relatiile dintre brand si consumatori.
LYNDA FIREY-OLDROYD, Vicepresedinte, Consumer Insights, Gap Inc.

Forta brandului subliniaza un adevar fundamental, pe care trebuie sa-l inteleaga si sa-l adopte toti specialistii de marketing: conexiunile dintre un brand si clientii sai se produc in special la nivel emotional. Aceasta este o carte esentiala pentru oricine cauta sa-si construiasca in jurul brandului sau relatii durabile si profitabile.
MIKE WELLS, Vicepresedinte, Toyota Motors Sales, SUA

William J. McEWEN, Ph.D., este un lider global al cercetatorilor, care activeaza in cadrul Gallup Organization. Este un expert in domeniile comunicarii de brand a companiilor si a gestiunii valorilor intangibile (cum sunt brandurile).
Inainte de a veni la Gallup, McEwen a ocupat timp de 25 ani diverse pozitii, de cercetator senior si de manager al relatiilor cu clientii in cadrul unor prestigioase agentii publicitare, precum McCann-Erickson, FCB si DArcy. Dr. McEwen are o experienta extrem de bogata in relatiile brandurilor, incepand de la marcile de bere si de snackuri si pana la cele de calculatoare si de produse bancare. Si-a luat doctoratul la Michigan State University si a activat in cadrul Universitatii din Connecticut. In present, locuieste in Newport Beach, California.

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.

Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 4 zile. Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.

Alte cărți de la editura All

Editura ALL . Carti de la editura ALL

Grupul Editorial ALL cuprinde Editura ALL, Editura ALLFA, Galaxia Copiilor si Helen Exley Romania, oferindu-le cititorilor romani lecturi pentru toate varstele si din toate domeniile. Din portofoliul ALL fac parte titluri de exceptie ale unor autori distinsi cu cele mai prestigioase premii literare, bestselleruri internationale, carti care au schimbat mentalitati si destine in domeniile lor: medicina, istorie, diplomatie, antropologie, dezvoltare personala, literatura, fictiune pentru copii. In cei peste 30 de ani de existenta in lumea cartilor, ALL a acumulat peste 6000 de titluri publicate in sute de colectii si peste 15 milioane de exemplare vandute. In fiecare biblioteca din casa unui roman se afla cel putin o carte aparuta sub sigla ALL.

Editura ALL a fost fondata in 1991 de Mihail Penescu, actualul Presedinte si Director General al Grupului Editorial ALL, alaturi de partenerii sai de la acea vreme, devenind astfel prima editura privata cu profil academic si universitar din Romania. Editura ALL si-a pastrat specificul academic, o treime dintre cartile publicate astazi adresandu-se medicilor, asistentilor medicali si studentilor la medicina. La lucrarile de specialitate din toate ariile medicinei se adauga volumele pentru publicul larg din domeniul stiintelor sociale si al stiintelor naturale, cartile de sanatate si ingrijire, titlurile de psihologie si de dezvoltare personala.

Printre lucrarile de exceptie care se adreseaza specialistilor se numara seria extinsa de tratate Harrison, manualul de medicina Merck, tratatul Schwartz. Principiile chirurgiei, atlasul Grant, Anatomia omului (Victor Papilian), cel mai nou tratat de pediatrie din Romania (coord. Dr. Florea Iordachescu), manualul de medicina pentru cadre medii (Corneliu Borundel).

Editura ALL le ofera cititorilor romani titluri de referinta, semnate de specialisti reputati, precum Diplomatia (Henry Kissinger), Istoria romanilor (D.C. Giurescu), Istoria lumii (Immanuel Geiss), biografiile semnate de istoricul Robert K. Massie, laureat al Premiului Pulitzer, monografiile semnate de Siddhartha Mukherjee, de asemenea distins cu Premiul Pulitzer, bestsellerul international Doar 10% uman, care prezinta o perspectiva inovatoare asupra corpului uman, revolutionara pentru domeniul microbiologiei, Ingrijirea sugarului si a copilului (Dr. Spock), colectia de dezvoltare personala Franklin Covey, colectia Ajuta-te singur (Dr. Radu Vrasti), dar si o serie de carti de istorie care se bazeaza pe descoperirile de ultima ora pentru a face lumina in cele mai importante si controversate aspecte ale trecutului umanitatii.
Vă rugăm să aşteptaţi, se încarcă datele ...

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.