Targ de Craciun LibrariaOnline.ro

Cum sa va gestionati clientii - Pascal Py

In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Joi, 12.12 - Vineri, 13.12
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

Ajunge: Joi, 12.12 - Vineri, 13.12
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Joi, 12.12 - Vineri, 13.12
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.90 Lei

Ajunge: Joi, 12.12 - Vineri, 13.12
Apreciere: 4.0/7 (4 voturi)
Status: Epuizat

Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

Cartea face parte din campania

Orice comanda care contine carti de la editura Rentrop Straton de minim 100 de lei, primeste BONUS cartea Dictionar 1000 de cuvinte scrise cu cratima

Campania este valabila in perioada 06/11/2024 - 31/12/2024 in limita stocului disponibil. Vezi alte carti din campanie

Descriere - Cum sa va gestionati clientii



Aveti o mina de aur: CLIENTII.
Stiti s-o exploatati 100% avantajos?

Clientii de la MacDonald’s isi strang singuri masa. Cei de la Carrefour isi duc inapoi caruciorul pentru cumparaturi…, iar cei care apeleaza la benzinariile Shell devin pentru o clipa adevarati pompisti.
Dar clientii pe care ii aveti ce efort minim fac pentru dvs.?

Responsabilul cu clientela trebuie sa-si coordoneze, sa-si motiveze clientii, sa-i puna la lucru. Cum? Autorul acestei lucrari, Pascal Py, specialist CRM (Managementul Relatiilor cu Clientii), dezvolta o intreaga arta – dar si stiinta – a gestionarii portofoliului de clienti.

Este imperativ:

-sa va cunoasteti clientii, nu sa va lasati la mana lor;
-sa calculati un pret de cost specific pentru efortul dvs. comercial, in scopul optimizarii mijloacelor de contactari;
-sa va impartiti eforturile intre dvs. si clientii firmei, pentru a putea da nastere unui schimb.

Iar acum va va fi mult mai usor, avand la dispozitie o carte bumerang: tot ceea ce veti invata aici si veti aplica portofoliului dvs. de clienti vi se va intoarce drept castig garantat 100%.

Din cuprins:

-Ce inseamna sa gestionezi o clientela

-De ce sa coordonezi clientela?

-Suma investita per client

-Profitul comercial net per client

-Elemente de strategie de contactari

-Adaptarea la situatiile speciale de vanzare

-Cum sa cantaresc potentialul unui client?

-Pe langa ce tip de clienti sa actionez?

-Animati-va clientela.

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.

Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 4 zile. Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.

Vă rugăm să aşteptaţi, se încarcă datele ...

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.