Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Reguli in comportamentul profesional in invatamantul preuniversitar - Lidia, Sabau

Editura ROVIMED

-6.24 Lei
Reguli in comportamentul profesional in invatamantul preuniversitar

Cartea face parte din campania

Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei

Campania este valabila in perioada 03/10/2024 - 03/10/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Reguli in comportamentul profesional in invatamantul preuniversitar

Apreciere: 3.7/7 (3 voturi)
Editura: ROVIMED
Status: In curs de aprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

Reducere clienti premium -5% EXTRA REDUCERE PENTRU CLIENTII PREMIUM

Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.

PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI

Afla cum poti deveni client PREMIUM.


PRP:24,96 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
18,72 Lei
Diferența: 6.24 Lei

Descriere Specificatii

Descriere - Reguli in comportamentul profesional in invatamantul preuniversitar

Principiul cel mai important al bunelor maniere in afaceri este acela al atentei analizari a intereselor si sentimentelor celorlalti. Cu alte cuvinte, trebuie sa demonstrezi prin tot ceea ce faci si spui ca ai la fel de multa grija de persoana de langa tine ca de tine insuti. Aceasta nu inseamna sa nu fii dur sau practic atunci cand este cazul. Nimanui nu ii plac si nimeni nu ii respecta pe lingusitorii care isi flateaza mereu colegii si partenerii de afaceri. Este mai corect sa demonstrezi, prin felul in care te comporti, ca ai un sistem corect de valori personale, bazat pe respectul fata de ceilalti si care se reflecta in tot ceea ce faci. Deci, daca va trebui sa rezolvi un conflict, sa pui la punct un subaltern sau sa concediezi pe cineva, modul in care o vei face va fi nu numai ferm si corect, ci si plin de intelegere fata de problemele lor personale. In multe cazuri este nevoie de un efort real de vointa pentru a-ti infrange instinctul natural de a obtine avantaje de pe urma unei persoane aflate intr-o pozitie mai slaba. Dar daca reusesti acest lucru, vei obtine nu numai respectul celorlalti, ci si propria incredere si respectul fata de tine insuti. Deci, daca gandesti din punctul de vedere al celuilalt inainte de a actiona, vei obtine multe astfel de beneficii valoroase!


CUPRINS

I.Regulile de aur ale bunelor maniere
II. Comportamentul in relatiile cu oamenii
1. Prima intalnire
2. Invitatia la o alta companie
3. Prezentarile
4. Cartile de vizita
5. Familiaritatea
6. Trecerea la subiect
7. Fumatul
8. Luarea de notite
9. Plecarea
III. Arta conversatiei de afaceri
1. Tehnici generale privind conversatia
2. Cum ne exprimam
3.Dialogul
4. Eticheta la telefon
 Initierea unei convorbiri
 Centralele telefonice si secretarele
 Organizarea unei convorbiri
 Convorbirile intrerupte
 Bunele maniere la telefon
 Primirea telefoanelor
 Intreruperile
 Inregistrarea convorbirilor
 Conferintele telefonice
 Securitatea
IV. Salutul si prezentarile profesionale
1. Salutul
2. Prezentarea
3. Formulele de adresare
4. Zambetul si gesturile (+ tabelul cu Limbajul trupului)
5. Tinuta fizica si vestimentatia
V.Cum sa abordam intalnirile
1. Intalnirile neoficiale
2. Intalnirile oficiale
3. Mesele de afaceri
4. Ocaziile sociale
5. Invitatiile al intalniri artistice sau sportive
6. Petrecerile la birou si evenimentele asemanatoare
7. Casatoriile si inmormantarile
VI. Diverse principii si reguli comportamentale practice
1. Cu ocazia unui mic dejun
2. Pentru a reusi in vanzari
3. Pentru a reusi in negociere
4. Alte reguli generale de comportament
5. Femeia ca om de afaceri
VII.Corespondenta de afaceri la nivel profesional
1. Nivelurile de confidentialitate
2. Modalitati de adresare
3. Stilurile oficial si neoficial
4. Folosirea umorului in scrisorile de afaceri
5. Copiile la scrisori
6. Raspunsul la scrisori
7. Rezolvarea conflictelor prin scrisori
8. Rapoartele interne
9. E-mail-ul
VIII.Raporturile profesionale intre companii
1. Respectarea ierarhiilor
2. Fii loial firmei tale
3. Campul minat al negocierilor
4. Ce sa faci
5. Ce sa nu faci
6. Materialele confidentiale
7. Cum sa fii prompt si corect
8. Prezumtia de nevinovatie
9. Rrecunoasterea interesului reciproc
IX. Erori psihologice in aprecierea celorlalti

Anul aparitiei: 2010
Nr.pagini: 107

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Sabau Lidia

Alte carti de la editura ROVIMED

Editura ROVIMED. Carti de la editura ROVIMED