Descriere - Cum sa livrezi fericire - Calea catre profituri, pasiune si scop
Cum sa livrezi fericire este o scurta adaptare grafica a bestsellerului international cu acelasi titlu.
TOP 10 motive pentru care ar trebui sa cititi aceasta carte:
10. Doriti sa aflati modalitatea prin care Zappos a ajuns, in mai putin de zece ani, sa inregistreze vanzari anuale in valoare de peste 1 miliard de dolari.
9. Doriti sa aflati calea pe care am urmat-o si care m-a dus in cele din urma la Zappos, precum si lectiile invatate pe parcurs.
8. Doriti sa invatati din toate greselile pe care le-am facut la Zappos de-a lungul anilor, astfel incat voi sa le puteti evita.
7. Doriti sa intelegeti echilibrul real dintre profituri, pasiune si scop atat in afaceri, cat si in viata personala.
6. Doriti sa construiti o afacere si un brand de cursa lunga.
5. Doriti sa creati o cultura organizationala mai puternica, care ii va face pe angajati si colaboratori mai fericiti, va determina o implicare mai mare a acestora si va duce la o productivitate mai ridicata.
4. Doriti sa le oferiti clientilor o experienta mai placuta, una care-i va face mai fericiti si va determina mai multa fidelitate din partea lor, generand astfel profituri in crestere.
3. Doriti sa construiti ceva special.
2. Doriti sa va simtiti plini de inspiratie si fericire, in munca si in viata.
1. Nu mai aveti vreascuri pentru a aprinde focul in semineu. Cartea aceasta este excelenta pentru a face acest lucru.
"Cartea aceasta ar putea naste o revolutie! Tony Hsieh ne arata cum oricine isi poate creste spectaculos gradul de fericire – si de succes – prin sporirea fericirii celor din jur.” Marshall Goldsmith, autor Ce te-a adus aici nu te va duce mai departe (Publica, 2012)
"Tony Hsieh e un tip istet. Pe bune. Este unul dintre cei mai inteligenti si mai preocupati lideri de afaceri ai epocii moderne. Aceasta carte patrunzatoare nu e doar o lectura placuta. Este un minunat manual despre cum companiile secolului XXI creeaza in acelasi timp valoare si fericire.” Chip Conley, membru fondator si CEO al Joie de Vivre Hospitality si autor al cartii "Peak: How Great Companies Get their Mojo From Maslow”
Numar pagini:64
Anul aparitiei:2013
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe Link-ul de mai jos: