Pachet carti Ryan Holiday - Ryan Holiday

In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: Gratuit

Ajunge: Joi, 09.01 - Vineri, 10.01
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: Gratuit

Ajunge: Vineri, 10.01 - Luni, 13.01
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: Gratuit

Ajunge: Vineri, 10.01 - Luni, 13.01
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.90 Lei

Ajunge: Vineri, 10.01 - Luni, 13.01
Apreciere: 4.7/7 (9 voturi)
Status: Epuizat

Timp confirmare stoc: 13 - 16 zile lucratoare

Comenzile inregistrate in intervalul 23.12.2024, ora 14:00, si 07.01.2025, ora 23:59, perioada de vacanta prilejuita de sarbatoarea Craciunului si a Anului Nou, vor fi procesate incepand cu data de 08.01.2025.

Departamentul Relatii Clienti va fi inchis in intervalul 25.12.2024 - 07.01.2025.

Descriere - Pachet carti Ryan Holiday

Ryan Holiday a reusit sa se impuna la cei numai 32 de ani ai sai drept unul dintre cei mai promitatori scriitori ai generatiei sale. A fost numit un Machiavelli cat se poate de sincer al erei internetului, date fiind marturisirile dureros de sincere din prima lui carte, Crede-ma, te mint! unde vorbeste despre fenomenul fake news in calitate de participant direct la aparitia acestui „gen” al jurnalismului. A demonstrat intr-o alta carte de-a sa (Growth Hacker in Marketing: Un abecedar al viitorului relatiilor publice, marketingului si publicitatii) ca poti vinde orice folosindu-te de un instrument atat de banal si la indemana precum internetul, pentru ca, mai apoi, in Inamicul este ego-ul sa arate ca a ajuns la un nivel de maturitate suficient care sa ii permita sa abordeze teme mult mai complexe precum ego-ul. Ryan Holiday te va ghida in acest volum sa inveti sa iti gestionezi mai bine ego-ul, astfel incat sa reusesti sa iti atingi in viata toate obiectivele pe care ti le propui. 

Faptul ca volumele sale au fost traduse in peste 30 de limbi si s-au vandut in peste doua milioane de exemplare in toata lumea, denota cat se poate de elocvent impactul mesajelor cartilor sale. Influenta exercitata de Ryan Holiday asupra generatiei sale, si nu numai, este cat se poate de evidenta judecand fie si numai dupa numarul de fani pe care ii are pe principalele retele de socializare: 47.000 pe Facebook, 257.000 pe Twitter si 85.700 pe Instagram. In plus, cartea sa Crede-ma, te mint: Confesiunile unui manipulator media a fost un bestseller de debut si se preda acum in colegiile din toata lumea.

Cartile sale pot fi lecturi excelente pentru jurnalisti, bloggeri, specialisti in marketing si publicitate, marketeri, dar si pentru pasionatii de carti de dezvoltare personala. Pentru cei dintre voi care va regasiti an aceste categorii am creat un pachet special cu cartile lui Ryan Holiday, pe care il poti achizitiona acum la un pret special. 

Pachetul cuprinde urmatoarele produse:

 

 

Crede-ma, te mint! Confesiunile unui manipulator media

 

Crede-ma, te mint! Confesiunile unui manipulator media / Trust Me, I’m Lying: Confessions of a Media Manipulator de Ryan Holiday este o carte care te va face sa intelegi cum presa a ajuns sa fie mult mai atractiva de cand si-a pus botox si silicoane. O lectura excelenta asadar pentru toti cei interesati de fenomenul „fake news” in ansamblul sau, dezvaluit chiar de unul dintre fauritorii lui. Cartea dezvaluie cum jurnalistii si bloggerii au umplut in ultimii ani internetul cu stiri false, care aduc trafic mai mare si bani mai multi, transformand astfel presa online si nu numai intr-un monstru.

Holiday face dezvaluiri in legatura cu ceea ce se petrece in culisele mass-media si cu secretele dezgustatoare dupa care functioneaza blogurile si editorii lor milionari, punand astfel pentru multi dintre voi capat iluziei. Iluziei ca adevarul ne este accesibil in orice moment datorita mass-media care ne slujeste si a oamenilor care se afla la carma ei, si, despre care, spune Holiday, „nu ai fi crezut niciodata ca sunt de multe ori doar niste imbecili, sarlatani si impostori pomposi”. O care vorbeste despre Ceremonia degradarii secolului XXI sau mai precis despre numeroasele minciuni care ne sunt servite prin intermediul comunicatorilor de orice tip. Presa pare a fi astfel un adevarat camp de batalie sau chiar mai rau, dupa cum spunea Oscar Wilde la un moment dat: „In zilele de odinioara, oamenii aveau scaunul de tortura. Acum au presa.”

„Gloate de linsaj online. Bloguri de atac. Campanii de distrugere a reputatiei. Sarcasm. Hartuire online. Incercari distribuite de negare a serviciilor. Caderi nervoase pe internet. Surse anonime. Razboaie de bloguri. Persoane care posteaza comentarii inflamatorii. Judecata prin sectiuni de comentarii.”

Cartea lui Holiday reprezinta pana la urma un eseu reusit despre presa de astazi sau… ce-a mai ramas din ea, dar si despre jurnalistii si bloggerii zilelor noastre si in ce masura mai sunt ei abilitati sau indreptatiti sa spuna adevarul. Un eseu despre irealitate si despre o epoca lipsita de autoritate in care manipularea devine un soi de normalitate, in care „toata lumea vinde si pacaleste” si in care emotiile sunt rareori autentice. 

 

 

Growth hacker in marketing: un abecedar al viitorului relatiilor publice, marketingului si publicitatii

 

Growth Hacker in Marketing de Ryan Holiday este - dupa cum putem citi chiar pe coperta - un abecedar al viitorului relatiilor publice, marketingului si publicitatii. Sau… altfel spus, este o introducere in growth hacking, o noua forma de marketing dezvoltata de tineri inovatori, care, neavand la dispozitie bugete exorbitante pentru a lansa, a vinde sau a creste produse, au fost nevoiti sa gaseasca modalitati revolutionare de a face toate aceste lucruri cu bugete mult mai mici. Daca lucrezi in marketing sau e-commerce, daca ai un magazin online sau un site, sau daca intentionezi sa te apuci de afaceri cu comert de orice tip, informatiile din aceasta carte iti vor fi de un real folos. 

Potrivit Cambridge Dictionary growth hacking-ul este „o activitate care incearca diferite metode pentru a face o companie sa creasca si sa aiba mai mult succes”. Acelasi dictionar defineste persoana care se ocupa cu growth hacking-ul, growth hacker-ul ca fiind „cineva care incearca diferite metode pentru a ajuta o companie (de regula, o noua companie) sa creasca si sa aiba mai mult succes”. 

Cartea lui Holiday este presarata cu exemple demne de urmat de growth hacking, care pot fi folosite cu succes ca model de orice marketer dornic sa isi duca jobul la urmatorul nivel. Pe scurt, Growth Hacker in Marketing este o carte plina cu povesti despre branduri de succes si modul in care o idee stralucita a facut diferenta in cazul lor intre un brand mediocru si unul foarte valoros. 

Growth Hacker in Marketing, marturiseste autorul, s-a nascut in urma unei munci asidue de cercetare care a durat doi ani, timp in care a studiat, cercetat si intervievat cei mai buni growth hackeri din lume.

 

 

Inamicul este ego-ul

 

Ryan Holiday a scris a aceasta carte din dorinta de a le oferi un punct de sprijin celor care se afla intr-un moment de cotitura din viata lor, celor care isi pun intrebari existentiale precum: Cine vreau sa fiu? sau Pe ce drum o voi lua? Ryan Holiday a creat odata cu Inamicul este ego-ul cartea de care el insusi ar fi avut nevoie in astfel de momente. O carte menita sa te ajute sa iti dai seama unde gresesti, cum te impiedica ego-ul sa atingi rezultatele pe care ti le doresti, sau, cum tot el face ca succesul, daca l-ai atins, sa fie foarte, foarte efemer. 

Cartea este presarata cu povesti si scurte istorioare ale caror protagonisti s-au luptat la un moment dat sau au reusit sa isi invinga propriul ego. William Tecumseh Sherman, Orson Welles, J.K. Rowling, Katharine Graham, Kirk Hammett, Eleanor Roosevelt, Benjamin Franklin, Belisarie, Angela Merkel, Ernest Hemingway sau George Marshall sunt doar cateva dintre personalitatile pe care le vei „intalni” pe parcursul lecturii. Povestile lor sunt de natura sa inspire pe oricine si sa ne determine sa ne gestionam mai bine egoul in vederea realizarii obiectivelor pe care ni le propunem in viata, constienti fiind de faptul ca:  „Un om isi poate atinge capacitatea maxima numai atunci cand se elibereaza de ego si de povara.” Dar si de faptul ca, efemeritatea succesului este cauzata tot de un ego exacerbat:

„De ce e succesul atat de efemer? Il scurteaza egoul. O cadere, fie ca e brusca, fie ca se produce prin eroziune lenta, intotdeauna e posi¬bila si, adesea, nu e necesara. Incetam sa invatam, incetam sa ascultam si pierdem contactul cu ceea ce conteaza. Devenim victimele noastre si ale concurentei. Cumpatarea, deschiderea mentala, organizarea si scopul – acestia sunt marii stabili¬zatori. Acestia echilibreaza egoul si mandria care vin odata cu realizarile si recunoasterea.”

 

 

Secretul vanzarilor perene

 

In „Secretul vanzarilor perene”  Ryan Holiday formuleaza o reteta a succesului pe termen lung pentru toti cei care activeaza ca scriitori, muzicieni sau producatori de filme, dar si pentru cei care detin restaurante sau lucreaza in domeniul tehnologiei informatiei. 

Descopera asadar care e secretul succesului pe termen lung al unor creatii precum: Sa ucizi o pasare cantatoare de Harper Lee, Razboiul stelelor regizat de George Lucas sau The Shawshank Redemption (Inchisoarea ingerilor) in regia lui Frank Darabont sau de ce artisti precum: Lady Gaga,  Iron Maiden sau Adele s-au bucurat si se vor bucura intotdeauna de succes, dar si cum au reusit Ernest Hemingway, Mary Appelhof, James Cameron, Jerry Seinfeld, Winston Churchill etc. sa-si asigure nemurirea prin operele lor, in aceasta lume in care succesele sunt preponderent efemere. In ceea ce priveste motivele care au stat la baza scrierii acestei carti, Ryan Holiday a marturisit ca:

„Obsesia mea de o viata este sa inteleg cum sa fac ceva sa dureze – indiferent daca este vorba de cateva luni in plus fata de medie, sau de un secol. A devenit, de asemenea, o intrebare centrala pentru modul in care imi castig existenta. Oare in spatele lucrarilor care rezista in timp exista o mentalitate creativa comuna? Cum difera ele de lucrarile care azi sunt populare, iar maine dispar? Cum se gandesc creatorii de felul acesta la vocabularul pe care il folosesc pentru a-si promova lucrarile? Ce fel de relatie au cu fanii si cu urmaritorii lor? Exista vreun fel de tipar al succeselor perene din care am putea invata?

Aceste intrebari sunt cele care m-au impins sa fac cercetari si sa scriu prezenta carte. In paginile urmatoare vom examina intrebarile respective in mai multe forme, din numeroase industrii si din mai multe epoci.”

Citeste, aplica si extinde-ti si tu cele 15 minute proverbiale de glorie intr-un deceniu sau chiar mai mult!

 

 

Stoic zi de zi: 366 de citate despre intelepciune, perseverenta si arta de a trai

 

Stoic zi de zi: 366 de citate despre intelepciune, perseverenta si arta de a trai este un ghid de invataturi extrase din intelepciunea marilor stoici care iti va furniza in fiecare zi a anului doza necesara de forta, intelepciune si rezistenta necesare pentru a face fata cu brio la toate provocarile vietii.

Cei doi autori, Ryan Holiday si Stephen Hanselman iti pun la dispozitie in cele 425 de pagini ale cartii cateva dintre cele mai intelepte cuvinte din istoria omenirii apartinand stoicilor Marc Aureliu, Epictet si Seneca, dar si lui Musonius Rufus, Cato cel Tanar sau Zenon. In plus, isi propun odata cu aceasta carte sa-i redea stoicismului locul cuvenit ca instrument in cautarea stapanirii de sine, a perseverentei si intelepciunii: adica acele calitati de care oamenii se pot folosi pentru a duce o viata mai buna. Asta pentru ca in opinia stoicilor, sursa nefericirii noastre nu se afla in evenimentele propriu zise care se petrec in viata noastra, ci in modul cum etichetam evenimentele externe, cum reactionam la ele si cum ne reorientam. 

„Controlandu-ne perceptiile, ne spun stoicii, putem dobandi claritate mentala. Directionandu-ne corect si just actiunile, vom fi eficienti. Folosindu-ne si intarindu-ne vointa, vom gasi intelepciunea si perspectiva necesare pentru a face fata oricarei incercari care ne iese in cale. ”

Iar cea mai buna dovada a faptului ca gandirea stoica functioneaza foarte bine si astazi este faptul ca foarte multa lume s-a regasit in aceasta carte, volumul devenind rapid bestseller Wall Street Journal si USA Today.

Pachetul de carti Pachet carti Ryan Holiday face parte din categoria carti Pachete carti (bundle-uri) - Dezvoltare personala a catalogului LibrariaOnline.ro. Cartile din pachet sunt scrise de catre Holiday, Ryan si sunt publicate la editura ACT SI POLITON.

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.

Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 4 zile. Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.

Alte cărți de la editura Act Si Politon

Editura ACT si Politon, editura romaneasca, parte a grupului de firme ACT, care a luat nastere din dorinta de a apropia cititorii romani de cartile audio, de cartile narate si in aceeasi masura si de cartile tiparite. Dezideratul nostru este de a va familiariza cu audiobookurile de dezvoltare personala si profesionala, meditatie, spiritualitate sau de diete si sanatate, narate de binecunoscuti actori romani
Vă rugăm să aşteptaţi, se încarcă datele ...

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.