Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles
Book Lovers Weekend - Transport GRATUIT la Pachetomat pentru comenzile peste 50 de lei
Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.
PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI Arata pret
Afla cum poti deveni client PREMIUM.
Cartea se adreseaza atat studentilor facultatilor cu profil informatic, profesorilor care predau discipline informatice si elevilor acestora, dar si tuturor celor interesati sa-si dezvolte propriile aplicatii si isi propune sa formeze si sa consolideze deprinderile necesare scrierii unor programe corecte folosind limbajul de programare C. Topicile prezentate contin: selectia, iteratia, tipurile de date, functii, tablouri, pointeri, siruri de caractere, recursivitate, structuri de date, operatii cu fisiere, directivele preprocesorului, si aplicatii multifisier. 1. Un tur de orizont in limbajul C1.1. Structura unui program C foarte simplu1.2. Elemente necesare scrierii unor programe C foarte simple1.2.1. Directiva define1.2.2. Tipuri1.2.3. Definitii si declaratii de variabile1.2.4. Atribuirea1.2.5. Decizia1.2.6. Ciclul1.2.7. Afisarea valorii unei expresii (descriptori)1.2.8. Citirea valorilor de la terminal1.3. Structura unui program 2. Elementele fundamentale ale limbajului C2.1. Alfabetul limbajului2.2. Atomi lexicali2.2.1. Identificatori2.2.2. Cuvinte cheie2.2.3. Literali2.2.4. Siruri de caractere2.2.5. Comentarii2.2.6. Terminatorul de instructiune2.2.7. Constante2.3. Ciclul de dezvoltare al unui program2.3.1. Definirea problemei de rezolvat2.3.2. Identificarea pasilor necesari pentru rezolvarea problemei2.3.3. Proiectarea algoritmului2.3.4. Scrierea programului folosind un limbaj de programare2.3.5. Implementarea programului: editare, compilare, editare de legaturi, executie2.3.6. Testarea si depanarea programului (debugging) 3. Tipuri si variabile3.1. Introducere3.2. Tipuri fundamentale3.2.1. Caracterele (tipul char)3.2.2. Intregii (tipul int)3.2.3. Realii (tipurile float si double)3.2.4. Definiri de tip cu typedef3.2.5. Tipuri enumerate3.2.6. Tipul vid (void)3.3. Tipuri derivate3.4. Declararea variabilelor3.5. Echivalenta tipurilor 4. Operatori si expresii4.1. Conversii de tip4.1.1. Conversii implicite de tip4.1.2. Conversii aritmetice4.1.3. Conversiile de tip explicite (cast)4.2. Operatorii aritmetici4.3. Operatorii de atribuire4.4. Operatorii relationali4.5. Operatorii booleeni4.6. Operatorii binari (la nivel de biti)4.7. Operatorul conditional4.8. Operatorul secventa4.9. Operatori unari4.10. Ordinea evaluarii operanzilor 5. Instructiuni5.1. Instructiunea expresie5.2. Instructiunea compusa (blocul)5.3. Instructiunea vida5.4. Instructiunea if5.5. Instructiunea switch5.6. Instructiunea while5.7. Instructiunea do…while5.8. Instructiunea for5.9. Instructiunea continue5.10. Instructiunea break5.11. Instructiunea goto5.12. Instructiunea return5.13. Operatii de intrare / iesire5.14. Probleme rezolvate5.15. Probleme propuse 6. Functii (1)6.1. Apelarea functiilor6.2. Definitii de functii6.3. Comunicarea intre functii prin variabile externe. Efecte laterale ale functiilor6.4. Functii care apeleaza alte functii6.5. Programe cu mai multe fisiere sursa6.6. Fisiere antet6.7. Functii matematice uzuale6.8. Probleme rezolvate6.9. Probleme propuse 7. Variabile7.1. Variabile externe (globale) si variabile interne (locale)7.2. Domenii de vizibilitate ale variabilelor7.3. Clase de memorare7.3.1. Variabile si functii statice7.3.2. Variabile registri7.3.3. Initializari 8. Tablouri8.1. Tablouri cu o dimensiune (vectori)8.2. Probleme rezolvate8.3. Probleme propuse 9. Pointeri9.1. Operatori specifici pointerilor9.2. Pointeri generici (pointeri void)9.3. Pointeri constanti si pointeri la constante9.4. Operatii aritmetice cu pointeri9.5. Legatura intre pointeri si tablouri9.6. Parametri tablouri 10. Siruri de caractere10.1. Generalitati10.2. Functii de intrare / iesire relative la siruri de caractere10.3. Tablouri de pointeri10.4. Parametrii liniei de comanda10.6. Probleme propuse (Siruri de caractere) 11. Alocarea dinamica a memoriei11.1. Functii pentru gestiunea dinamica a memoriei11.2. Probleme rezolvate 12. Functii (2)12.1. Mecanisme de transfer ale parametrilor12.2. Functii care intorc pointeri12.3. Pointeri la functii12.4. Declaratii complexe (sarade) 13. Tablouri si pointeri (2)13.1. Pointeri la pointeri13.2. Tablouri multidimensionale13.3. Probleme propuse 14. Structuri14.1. Definirea tipurilor structurilor si declararea variabilelor structuri14.2. Initializarea structurilor14.3. Accesul la campurile structurilor14.4. Pointeri la structuri14.5. Atribuiri de structuri14.6. Structuri si functii14.7. Uniuni14.8. Probleme rezolvate14.9. Probleme propuse 15. Fisiere15.1. Operatii de intrare / iesire15.2. Fisiere text si fisiere binare15.3. Accesul la fisiere15.4. Operatii de intrare – iesire15.5. Probleme rezolvate15.6. Probleme propuse 16. Functii (3)16.1. Functii recursive16.1.1. Exemple de definitii recursive16.1.2. Recursivitate liniara16.1.3. Recursivitate binara16.1.4. Exemple de probleme rezolvate recursiv16.2. Functii cu numar variabil de parametri16.3. Functii polimorfice16.4. Probleme rezolvate16.5. Probleme propuse 17. Preprocesorul17.1. Definirea de constante simbolice17.2. Substituirea textuala (definirea de macroinstructiuni)17.3. Includerea de fisiere17.4. Compilarea conditionata 18. Dezvoltarea programelor mari18.1. Compilare separata18.2. Utilitarul make Nr. de pagini : 200 Anul aparitiei: 2011
Categorie: IT & Calculatoare » Software » Limbaje de programare
Autor: Iorga, Valeriu
Produsul nu are recenzie editoriala deocamdata
Book Lovers WEEKEND - Transport gratuit la Pachetomat, peste 50 de lei