Visual Basic.NET - John Connell

In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Miercuri, 15.01 - Joi, 16.01
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

Ajunge: Miercuri, 15.01 - Joi, 16.01
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Miercuri, 15.01 - Joi, 16.01
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.90 Lei

Ajunge: Miercuri, 15.01 - Joi, 16.01
Apreciere: 3.4/7 (17 voturi)
Editura: TEORA
Status: Epuizat

Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

Descriere - Visual Basic.NET

Prezentare:

Autorul despre carte
Aceasta carte a fost scrisa pentru programatorii in Visual Basic de catre un programator in Visual Basic. In expunerea mea cu privire la modul cum trebuie sa lucrati cu Visual Basic .NET, eu voi construi mai intai un fundament, informandu-va despre schimbarile in dezvoltarea tehnicii de calcul si a programelor, care fac cunoasterea Microsoft .NET Framework o necesitate practica si un interes vital pentru programatori. Voi trata apoi aspectele esentiale ale programarii orientate pe obiecte in Visual Basic .NET si voi explica modul cum sa va construiti propriile dumneavoastra clase si sa lucrati cu clasele din cadrul .NET, modul cum sa lucrati cu tablouri si colectii si modul cum sa depanati si sa tratati erorile din programele dumneavoastra. De la baza, vom urca apoi la nivelul urmator. Voi trata detaliile modului de lucru cu ansamblurile .NET, modul cum sa lucrati cu fisiere si fluxuri de date si cum sa monitorizati fisierele pe retea, incluzand si modul de a construi o aplicatie tip serviciu Windows care sa ruleze pe un server. Pe cuprinsul a trei capitole intregi voi descrie modul cum Visual Basic .NET si ADO .NET au modificat tehnicile de programare pentru accesul la date. Trecem apoi la lumea serviciilor de Web ? programe si componente destinate sa ruleze pe Internet. In ultimul capitol voi aduna laolalta tot ce s-a discutat in capitolele precedente. Veti vedea pe parcurs o multime de exemple de cod utile si interesante.
Cuprins: Multumiri Introducere 1 Visual Basic .NET Ce calatorie lunga si stranie De la COM la .NET Lumea .NET De ce aveti nevoie sa invatati Visual Basic .NET Care sunt piesele si cum se imbina ele? O prezentare generala a .NET Framework Serviciile de Web Interfata de utilizator Date si XML Biblioteca claselor de baza Rutina de executie a limbajului comun Unde incepem sa accesam functionalitatile din codul sursa din Visual Basic .NET? Visual Basic .NET este orientat pe obiecte O scurta privire asupra modului cum lucreaza limbajul Visual Basic .NET Cum este alcatuit un program Visual Basic .NET? Metadate ? Date despre date Compilatorul Just-In-Time Executia codului Visual Basic .NET Adunarea trupelor Configurarea mediului interactiv de dezvoltare O prima examinare a mediului interactiv de dezvoltare Visual Basic .NET Ceva cod Visual Basic .NET Fisierele create de catre IDE pentru primul nostru program .NET Alte detalii despre ansambluri O privire mai atenta asupra codului Adica voi avea o mostenire? Scrierea primei noastre clase Form1 Atentie! Nu va jucati cu codul designerului Marele eveniment Nimic altceva decat .NET. 2 Programarea orientata pe obiecte in Visual Basic .NET O lectie la obiect Sa incepem cu obiectele O clasa este in realitate doar un plan Sa vorbim despre obiecte Form-ul nostru ca obiect Citire, scriere, Invocare Mostenirea Intelegerea spatiilor de nume Mostenirea din System.Windows.Forms.Form: Form-uri si controale Cateva cuvinte despre controalele Visual Basic .NET. Iata codul Codul adaugat pentru buton Gata cu vorba: Apasati F5 si rulati programul Un program de dedublare: Crearea de clone ale clasei Form1 Concepte importante despre obiecte obtinute de pe urma programului de dedublare Utilizarea optiunii Class View pentru a spiona structura si modificatorii de acces Elemente suplimentare despre tipurile de acces Supraincarcarea metodelor Cateva din metodele Show supraincarcate Polimorfismul Ce inseamna controlul form-ului nostru in timpul rularii sale? Incercati urmatoarele Primul dumneavoastra program real scris in Visual Basic .NET Comunicarea obiectului Application a form-ului care trebuie rulat Sa adaugam si cateva controale Examinarea codului generat de mediul de programare Cum conectam controalele? Puteti denumi acel spatiu de nume? Operatiuni aritmetice cu date si ore Formatarea datei si orei Sa trecem sa-l rulam! Concluzie 3 Scrierea primei dumneavoastra clase Crearea clasei Employee Examinarea codului clasei Spatiul de nume al clasei noastre Declararea clasei noastre Utilizarea variabilelor partajate Constructori de clasa Supraincarcarea constructorilor MyBase.New Atribuirea de valori campurilor de date private Suprascrierea #Region Proprietatile clasei Employee Elemente suplimentare despre mostenire Metode virtuale Sincronizarea vederilor clasei Crearea de instante ale clasei Employee Concluzie: Programarea orientata pe obiecte demistificata 4 Tipuri de date si facilitati in Visual Basic .NET Familiarizarea cu tipurile de date Tipuri de date in Visual Basic .NET Date tip valoare Tipurile de date referinta Facilitati ale tipurilor de date Clasa System.Object Tipuri strict definite Protectia tipului de date Extensia domeniului de valori al datelor Colectarea gunoaielor: Cum scapam de obiectele noastre Stiva si gramada administrata Concluzie 5 Examinarea cadrului claselor .NET care utilizeaza fisiere si siruri de caractere Ce este mai exact .NET Framework? Lucrul cu .NET Framework Totul incepe cu spatiul de nume System Invatati sa gasiti si sa utilizati ceea ce aveti nevoie Cautarea in Windows Class Viewer Utilizarea spatiilor de nume Examinarea clasei File Fluxuri de date Care este diferenta intre un fisier si un flux de date? Citirea si scrierea datelor binare, numerice sau in format text Utilizarea claselor File si StreamWriter in .NET Framework. Citirea fisierului nostru Clasa FileInfo Crearea unui nou fisier Enumerarea fisierelor incluse intr-un director utilizand cadrul de programare .NET. Sa vorbim despre sirurile de caractere Ce avem nou in sirurile de caractere? Siruri de caractere neinitializate Lucrul cu sirurile de caractere Copierea si clonarea unui sir de caractere Concluzie 6 Tablouri si colectii de date in Visual Basic .NET Construirea primului dumneavoastra tablou in Visual Basic .NET Marginile tabloului De ce tablourile sunt bazate pe clasa System.Array Si daca nu stiu dinainte cat de multe elemente am nevoie? In Visual Basic .NET tablourile incep de la zero Initializarea tabloului in timpul declararii Tablourile sunt tipuri referinta Tablourile in actiune: Un program de transformare in cifre romane Scrierea codului Examinarea codului Introducerea variabilelor noastre in memoria de lucru Colectiile in Visual Basic .NET Colectia ArrayList Cozi Stive Eliza si inceputul inteligentei artificiale Eliza in actiune Scrierea programului Eliza Topologia modulului nostru de cod Dialog.vb Scrierea modulului de cod Dialog.vb Analiza codului nostru Tablouri versus colectii de date Poarta de acces a programului Eliza Discuta pacientul despre doctor? Poate Eliza returna un raspuns rapid? Poate Eliza transforma raspunsul pacientului intr-o intrebare? Returnarea unei fraze anterioare a pacientului Cand orice altceva da gres Apelarea modulului din form Concluzie 7 Tratarea erorilor si programe de depanare Ce mai poate merge prost? Tipuri de erori in Visual Basic .NET Obiectul Err din Visual Basic clasic nu mai exista in Visual Basic .NET Try, Catch si Finally Adaugarea tratarii structurate a erorilor Blocul Try...Catch Cum sa imunizam si mai mult programul nostru Blocul Finally Introducerea unui punct de intrerupere in codul dumneavoastra Rularea programului cu ajutorul utilitarului de depanare Parcurgerea pas cu pas a codului nostru Ferestre de depanare utile Stiva de apeluri Clasele Debug si Trace Debug.WriteLine Debug.Assert Monitorizarea Adaugarea unei clase de monitorizare codului nostru Examinarea codului ErrorTrace.vb Setarea nivelului de monitorizare Adaugarea clasei Errors.vb unui program Adaugarea inregistrarii evenimentelor in programele dumneavoastra Filosofia inregistrarii evenimentelor in Event Viewer Adaugarea inregistrarii evenimentelor clasei ErrorTrace.vb Utilizarea noii capacitati de inregistrare a evenimentelor Concluzie 8 Ansamblurile in detaliu Dreptul la ansamblu Ansambluri private Ansambluri partajate Celelalte parti ale unui ansamblu Reflexia: Cum sa examinam ansamblurile Programul Assembly Spy Construirea programului Assembly Spy Sa scriem cod Examinarea codului Autoexaminarea: Contemplarea propriului nostru ansamblu Semnarea codului Crearea unui ansamblu cu nume de nivel inalt Din nou despre cache-ul global al ansamblurilor Numerele de versiune ale unui ansamblu Noua modalitate de atribuire a domeniului de vizibilitate a unei variabile in Visual Basic .NET Domeniul de vizibilitate spatiu de nume Determinarea domeniului de vizibilitate al unei variabile Concluzie 9 Monitorizarea sistemului de fisiere Programul File Sentinel Cum lucreaza programul File Sentinel Sa incepem sa scriem programul File Sentinel Adaugarea in programul nostru a clasei Sentinel Delegati Tratarea evenimentelor Changed, Created si Deleted Tratarea evenimentelor Renamed si Error Scrierea in fisierul nostru de inregistrare Conectarea interfetei de utilizator Posibile imbunatatiri ale programului File Sentinel Introducere in serviciile Windows Viata si moartea unui serviciu Transformarea programului nostru File Sentinel intr-un serviciu Windows Adaugarea clasei sentinel serviciului Actualizarea fisierului Service1.vb Cum lucreaza serviciul nostru Examinarea vbMonitorService in fereastra serviciilor Depanarea unui serviciu Windows Concluzie 10 Accesul la date cu ADO.NET De la ADO la ADO.NET ADO.NET de la inaltime Intr-un obiect DataSet se gasesc tabele individuale, nu unificari de date Comparatie intre ADO clasic si ADO.NET. O examinare mai in detaliu a fundamentului ADO.NET: obiectul DataSet Obiectul DataTable Obiectul DataSet si XML Obiectele DataView Furnizori de date administrati in ADO.NET. Un model comun de furnizor de date Gata cu vorba, sa examinam ceva cod Conectarea la sursa noastra de date Comenzi pentru manipularea datelor din sursa de date Crearea obiectului DataReader Adunarea pieselor DataReader Scrierea unui program simplu cu ajutorul obiectului DataSet din clasa SQLClient Sa incepem Adaugarea in programul nostru a unui obiect DataAdapter Terminarea interfetei de utilizator O examinare rapida a datelor noastre din DataAdapter Schema XML pentru tabelul Customers Adaugati doar codul Rularea programului nostru Editarea datelor noastre Cum lucreaza codul Actualizarea sursei de date Concluzie 11 Seturile de date in detaliu Examinam din nou modelul de obiect ADO.NET Seturi de date si XML Construirea setului de date si a proiectului XML Viewer Adaugarea obiectelor Connection, DataAdapter si DataSet Adaugarea codului in programul nostru Modul cum lucreaza programul Generarea de XML din setul nostru de date Actualizarea sursei de date ADO.NET si XML Examinarea rezultatului in XML al executiei programului Schema XML rezultanta Salvarea informatiilor in XML Testarea codului pentru salvare Examinarea fisierului DiffGram Eficacitatea fisierului nostru XML in construirea de noi clase Programul Xsd.exe Adaugarea unei relatii in programul nostru Seturile de date si programul XML Crearea relatiei tabel principal/tabel subordonat Adaugarea unei relatii tabelelor noastre Examinarea proprietatilor obiectului DataSet Popularea unei grile de date dintr-un fisier XML salvat anterior Rulati programul Cum lucreaza programul Scrierea manuala a unui program simplu Legarea datelor Crearea programului Adaugarea la setul de date a codului care conecteaza controalele Rulati programul Cum lucreaza programul Actualizarea grilei noastre de date Concluzie 12 Legarea datelor in ADO.NET Obiectul BindingContext Obiectul CurrencyManager Inregistrarea navigarii Un exemplu simplu Adaugati codul Cum lucreaza codul Obiectele DataTable, DataRow si DataColumn Examinarea schemei DataTable Construirea din program a unui tabel Cum lucreaza codul Cautarea unor anumite inregistrari Concluzie 13 ASP.NET si serviciile de Web O examinare retroactiva a ASP De ce ASP.NET? Primul nostru form de Web Noi controale de server Modelul predefinit al prezentarii HTML Vizualizarea fisierului de cod de baza Setarea proprietatilor in pagina noastra de Web Adaugarea codului pentru controlul tip calendar Rularea form-ului de Web Examinarea codului HTML trimis catre browser Construirea unui program de calcul pentru rambursarea unui imprumut Constructia proiectului nostru de cerere de imprumut Adaugarea codului in fisierul cu cod de baza al form-ului Viata unui form de Web Cum lucreaza programul nostru Examinarea mai detaliata a listei noastre cu desfasurare Adaugarea paginii cu planul de plata Adaugarea codului clasei noastre Cum lucreaza programul de calcul Monitorizarea programului nostru Serviciile de Web: Noua piata de desfacere Ce sunt serviciile de Web? Ei bine, acum cum comunicam? Descoperirea ofertantilor si a produselor lor pe piata globala de desfacere Incotro se indreapta serviciile de Web? Construirea unui serviciu de Web Rulati programul Consumarea serviciului de Web MagicEightBall Construirea programului client pentru serviciile noastre de Web Adaugarea in programul nostru a unei clase proxy Adaugarea codului pentru obtinerea raspunsurilor programului Concluzie 14 Mostenirea vizuala si controalele definite de utilizator Mostenirea vizuala Construirea unui form de baza Adaugarea form-ului mostenit Crearea unui control definit de utilizator Modificarea culorii de fundal a unei casete text Construirea controlului nostru Adaugarea codului pentru controlul nostru Adaugarea controlului nostru particularizat in form-ul gazda Cum lucreaza codul Sinteza: Ceea ce am invatat pana acum Cum vom salva notitele? In XML, desigur Construirea programului Sticky Notes Construirea unei notite aderente Adaugarea de cod pentru notita aderenta Cum lucreaza codul? Adaugarea delegatilor pentru rutinele de tratare a evenimentelor Clasa serialize in detaliu Cand utilizatorul paraseste programul Sticky Notes Cum lucreaza form-ul galben BaseNote pentru notitele aderente Distribuirea programului nostru Sticky Notes Instalarea programului nostru pe o masina client Instalarea programului Sticky Notes Concluzie Anexa: Cateva programe expert ADO.NET utile Utilizarea programului expert Data Form Wizard Rulati programul O privire in culise Generarea unui Crystal Report dintr-o sursa de date Construirea unui Crystal Report Suntem gata sa vizualizam raportul Index 0619 Visual Basic.NET, autor John Connell, 520 pagini, 690.000 lei Autorul despre carte Aceasta carte a fost scrisa pentru programatorii in Visual Basic de catre un programator in Visual Basic. In expunerea mea cu privire la modul cum trebuie sa lucrati cu Visual Basic .NET, eu voi construi mai intai un fundament, informandu-va despre schimbarile in dezvoltarea tehnicii de calcul si a programelor, care fac cunoasterea Microsoft .NET Framework o necesitate practica si un interes vital pentru programatori. Voi trata apoi aspectele esentiale ale programarii orientate pe obiecte in Visual Basic .NET si voi explica modul cum sa va construiti propriile dumneavoastra clase si sa lucrati cu clasele din cadrul .NET, modul cum sa lucrati cu tablouri si colectii si modul cum sa depanati si sa tratati erorile din programele dumneavoastra. De la baza, vom urca apoi la nivelul urmator. Voi trata detaliile modului de lucru cu ansamblurile .NET, modul cum sa lucrati cu fisiere si fluxuri de date si cum sa monitorizati fisierele pe retea, incluzand si modul de a construi o aplicatie tip serviciu Windows care sa ruleze pe un server. Pe cuprinsul a trei capitole intregi voi descrie modul cum Visual Basic .NET si ADO .NET au modificat tehnicile de programare pentru accesul la date. Trecem apoi la lumea serviciilor de Web ? programe si componente destinate sa ruleze pe Internet. In ultimul capitol voi aduna laolalta tot ce s-a discutat in capitolele precedente. Veti vedea pe parcurs o multime de exemple de cod utile si interesante. Cuprins Multumiri Introducere 1 Visual Basic .NET din temelii Ce calatorie lunga si stranie De la COM la .NET Lumea .NET De ce aveti nevoie sa invatati Visual Basic .NET Care sunt piesele si cum se imbina ele? O prezentare generala a .NET Framework Serviciile de Web Interfata de utilizator Date si XML Biblioteca claselor de baza Rutina de executie a limbajului comun Unde incepem sa accesam functionalitatile din codul sursa din Visual Basic .NET? Visual Basic .NET este orientat pe obiecte O scurta privire asupra modului cum lucreaza limbajul Visual Basic .NET Cum este alcatuit un program Visual Basic .NET? Metadate ? Date despre date Compilatorul Just-In-Time Executia codului Visual Basic .NET Adunarea trupelor Configurarea mediului interactiv de dezvoltare O prima examinare a mediului interactiv de dezvoltare Visual Basic .NET Ceva cod Visual Basic .NET Fisierele create de catre IDE pentru primul nostru program .NET Alte detalii despre ansambluri O privire mai atenta asupra codului Adica voi avea o mostenire? Scrierea primei noastre clase Form1 Atentie! Nu va jucati cu codul designerului Marele eveniment Nimic altceva decat .NET. 2 Programarea orientata pe obiecte in Visual Basic .NET O lectie la obiect Sa incepem cu obiectele O clasa este in realitate doar un plan Sa vorbim despre obiecte Form-ul nostru ca obiect Citire, scriere, Invocare Mostenirea Intelegerea spatiilor de nume Mostenirea din System.Windows.Forms.Form: Form-uri si controale Cateva cuvinte despre controalele Visual Basic .NET. Iata codul Codul adaugat pentru buton Gata cu vorba: Apasati F5 si rulati programul Un program de dedublare: Crearea de clone ale clasei Form1 Concepte importante despre obiecte obtinute de pe urma programului de dedublare Utilizarea optiunii Class View pentru a spiona structura si modificatorii de acces Elemente suplimentare despre tipurile de acces Supraincarcarea metodelor Cateva din metodele Show supraincarcate Polimorfismul Ce inseamna controlul form-ului nostru in timpul rularii sale? Incercati urmatoarele Primul dumneavoastra program real scris in Visual Basic .NET Comunicarea obiectului Application a form-ului care trebuie rulat Sa adaugam si cateva controale Examinarea codului generat de mediul de programare Cum conectam controalele? Puteti denumi acel spatiu de nume? Operatiuni aritmetice cu date si ore Formatarea datei si orei Sa trecem sa-l rulam! Concluzie 3 Scrierea primei dumneavoastra clase Crearea clasei Employee Examinarea codului clasei Spatiul de nume al clasei noastre Declararea clasei noastre Utilizarea variabilelor partajate Constructori de clasa Supraincarcarea constructorilor MyBase.New Atribuirea de valori campurilor de date private Suprascrierea #Region Proprietatile clasei Employee Elemente suplimentare despre mostenire Metode virtuale Sincronizarea vederilor clasei Crearea de instante ale clasei Employee Concluzie: Programarea orientata pe obiecte demistificata 4 Tipuri de date si facilitati in Visual Basic .NET Familiarizarea cu tipurile de date Tipuri de date in Visual Basic .NET Date tip valoare Tipurile de date referinta Facilitati ale tipurilor de date Clasa System.Object Tipuri strict definite Protectia tipului de date Extensia domeniului de valori al datelor Colectarea gunoaielor: Cum scapam de obiectele noastre Stiva si gramada administrata Concluzie 5 Examinarea cadrului claselor .NET care utilizeaza fisiere si siruri de caractere Ce este mai exact .NET Framework? Lucrul cu .NET Framework Totul incepe cu spatiul de nume System Invatati sa gasiti si sa utilizati ceea ce aveti nevoie Cautarea in Windows Class Viewer Utilizarea spatiilor de nume Examinarea clasei File Fluxuri de date Care este diferenta intre un fisier si un flux de date? Citirea si scrierea datelor binare, numerice sau in format text Utilizarea claselor File si StreamWriter in .NET Framework. Citirea fisierului nostru Clasa FileInfo Crearea unui nou fisier Enumerarea fisierelor incluse intr-un director utilizand cadrul de programare .NET. Sa vorbim despre sirurile de caractere Ce avem nou in sirurile de caractere? Siruri de caractere neinitializate Lucrul cu sirurile de caractere Copierea si clonarea unui sir de caractere Concluzie 6 Tablouri si colectii de date in Visual Basic .NET Construirea primului dumneavoastra tablou in Visual Basic .NET Marginile tabloului De ce tablourile sunt bazate pe clasa System.Array Si daca nu stiu dinainte cat de multe elemente am nevoie? In Visual Basic .NET tablourile incep de la zero Initializarea tabloului in timpul declararii Tablourile sunt tipuri referinta Tablourile in actiune: Un program de transformare in cifre romane Scrierea codului Examinarea codului Introducerea variabilelor noastre in memoria de lucru Colectiile in Visual Basic .NET Colectia ArrayList Cozi Stive Eliza si inceputul inteligentei artificiale Eliza in actiune Scrierea programului Eliza Topologia modulului nostru de cod Dialog.vb Scrierea modulului de cod Dialog.vb Analiza codului nostru Tablouri versus colectii de date Poarta de acces a programului Eliza Discuta pacientul despre doctor? Poate Eliza returna un raspuns rapid? Poate Eliza transforma raspunsul pacientului intr-o intrebare? Returnarea unei fraze anterioare a pacientului Cand orice altceva da gres Apelarea modulului din form Concluzie 7 Tratarea erorilor si programe de depanare Ce mai poate merge prost? Tipuri de erori in Visual Basic .NET Obiectul Err din Visual Basic clasic nu mai exista in Visual Basic .NET Try, Catch si Finally Adaugarea tratarii structurate a erorilor Blocul Try...Catch Cum sa imunizam si mai mult programul nostru Blocul Finally Introducerea unui punct de intrerupere in codul dumneavoastra Rularea programului cu ajutorul utilitarului de depanare Parcurgerea pas cu pas a codului nostru Ferestre de depanare utile Stiva de apeluri Clasele Debug si Trace Debug.WriteLine Debug.Assert Monitorizarea Adaugarea unei clase de monitorizare codului nostru Examinarea codului ErrorTrace.vb Setarea nivelului de monitorizare Adaugarea clasei Errors.vb unui program Adaugarea inregistrarii evenimentelor in programele dumneavoastra Filosofia inregistrarii evenimentelor in Event Viewer Adaugarea inregistrarii evenimentelor clasei ErrorTrace.vb Utilizarea noii capacitati de inregistrare a evenimentelor Concluzie 8 Ansamblurile in detaliu Dreptul la ansamblu Ansambluri private Ansambluri partajate Celelalte parti ale unui ansamblu Reflexia: Cum sa examinam ansamblurile Programul Assembly Spy Construirea programului Assembly Spy Sa scriem cod Examinarea codului Autoexaminarea: Contemplarea propriului nostru ansamblu Semnarea codului Crearea unui ansamblu cu nume de nivel inalt Din nou despre cache-ul global al ansamblurilor Numerele de versiune ale unui ansamblu Noua modalitate de atribuire a domeniului de vizibilitate a unei variabile in Visual Basic .NET Domeniul de vizibilitate spatiu de nume Determinarea domeniului de vizibilitate al unei variabile Concluzie 9 Monitorizarea sistemului de fisiere Programul File Sentinel Cum lucreaza programul File Sentinel Sa incepem sa scriem programul File Sentinel Adaugarea in programul nostru a clasei Sentinel Delegati Tratarea evenimentelor Changed, Created si Deleted Tratarea evenimentelor Renamed si Error Scrierea in fisierul nostru de inregistrare Conectarea interfetei de utilizator Posibile imbunatatiri ale programului File Sentinel Introducere in serviciile Windows Viata si moartea unui serviciu Transformarea programului nostru File Sentinel intr-un serviciu Windows Adaugarea clasei sentinel serviciului Actualizarea fisierului Service1.vb Cum lucreaza serviciul nostru Examinarea vbMonitorService in fereastra serviciilor Depanarea unui serviciu Windows Concluzie 10 Accesul la date cu ADO.NET De la ADO la ADO.NET ADO.NET de la inaltime Intr-un obiect DataSet se gasesc tabele individuale, nu unificari de date Comparatie intre ADO clasic si ADO.NET. O examinare mai in detaliu a fundamentului ADO.NET: obiectul DataSet Obiectul DataTable Obiectul DataSet si XML Obiectele DataView Furnizori de date administrati in ADO.NET. Un model comun de furnizor de date Gata cu vorba, sa examinam ceva cod Conectarea la sursa noastra de date Comenzi pentru manipularea datelor din sursa de date Crearea obiectului DataReader Adunarea pieselor DataReader Scrierea unui program simplu cu ajutorul obiectului DataSet din clasa SQLClient Sa incepem Adaugarea in programul nostru a unui obiect DataAdapter Terminarea interfetei de utilizator O examinare rapida a datelor noastre din DataAdapter Schema XML pentru tabelul Customers Adaugati doar codul Rularea programului nostru Editarea datelor noastre Cum lucreaza codul Actualizarea sursei de date Concluzie 11 Seturile de date in detaliu Examinam din nou modelul de obiect ADO.NET Seturi de date si XML Construirea setului de date si a proiectului XML Viewer Adaugarea obiectelor Connection, DataAdapter si DataSet Adaugarea codului in programul nostru Modul cum lucreaza programul Generarea de XML din setul nostru de date Actualizarea sursei de date ADO.NET si XML Examinarea rezultatului in XML al executiei programului Schema XML rezultanta Salvarea informatiilor in XML Testarea codului pentru salvare Examinarea fisierului DiffGram Eficacitatea fisierului nostru XML in construirea de noi clase Programul Xsd.exe Adaugarea unei relatii in programul nostru Seturile de date si programul XML Crearea relatiei tabel principal/tabel subordonat Adaugarea unei relatii tabelelor noastre Examinarea proprietatilor obiectului DataSet Popularea unei grile de date dintr-un fisier XML salvat anterior Rulati programul Cum lucreaza programul Scrierea manuala a unui program simplu Legarea datelor Crearea programului Adaugarea la setul de date a codului care conecteaza controalele Rulati programul Cum lucreaza programul Actualizarea grilei noastre de date Concluzie 12 Legarea datelor in ADO.NET Obiectul BindingContext Obiectul CurrencyManager Inregistrarea navigarii Un exemplu simplu Adaugati codul Cum lucreaza codul Obiectele DataTable, DataRow si DataColumn Examinarea schemei DataTable Construirea din program a unui tabel Cum lucreaza codul Cautarea unor anumite inregistrari Concluzie 13 ASP.NET si serviciile de Web O examinare retroactiva a ASP De ce ASP.NET? Primul nostru form de Web Noi controale de server Modelul predefinit al prezentarii HTML Vizualizarea fisierului de cod de baza Setarea proprietatilor in pagina noastra de Web Adaugarea codului pentru controlul tip calendar Rularea form-ului de Web Examinarea codului HTML trimis catre browser Construirea unui program de calcul pentru rambursarea unui imprumut Constructia proiectului nostru de cerere de imprumut Adaugarea codului in fisierul cu cod de baza al form-ului Viata unui form de Web Cum lucreaza programul nostru Examinarea mai detaliata a listei noastre cu desfasurare Adaugarea paginii cu planul de plata Adaugarea codului clasei noastre Cum lucreaza programul de calcul Monitorizarea programului nostru Serviciile de Web: Noua piata de desfacere Ce sunt serviciile de Web? Ei bine, acum cum comunicam? Descoperirea ofertantilor si a produselor lor pe piata globala de desfacere Incotro se indreapta serviciile de Web? Construirea unui serviciu de Web Rulati programul Consumarea serviciului de Web MagicEightBall Construirea programului client pentru serviciile noastre de Web Adaugarea in programul nostru a unei clase proxy Adaugarea codului pentru obtinerea raspunsurilor programului Concluzie 14 Mostenirea vizuala si controalele definite de utilizator Mostenirea vizuala Construirea unui form de baza Adaugarea form-ului mostenit Crearea unui control definit de utilizator Modificarea culorii de fundal a unei casete text Construirea controlului nostru Adaugarea codului pentru controlul nostru Adaugarea controlului nostru particularizat in form-ul gazda Cum lucreaza codul Sinteza: Ceea ce am invatat pana acum Cum vom salva notitele? In XML, desigur Construirea programului Sticky Notes Construirea unei notite aderente Adaugarea de cod pentru notita aderenta Cum lucreaza codul? Adaugarea delegatilor pentru rutinele de tratare a evenimentelor Clasa serialize in detaliu Cand utilizatorul paraseste programul Sticky Notes Cum lucreaza form-ul galben BaseNote pentru notitele aderente Distribuirea programului nostru Sticky Notes Instalarea programului nostru pe o masina client Instalarea programului Sticky Notes Concluzie Anexa: Cateva programe expert ADO.NET utile Utilizarea programului expert Data Form Wizard Rulati programul O privire in culise Generarea unui Crystal Report dintr-o sursa de date Construirea unui Crystal Report Suntem gata sa vizualizam raportul Index

Contine: 520 pagini
Cod 0619

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.

Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 4 zile. Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.

Alte cărți de la editura Teora

Editura TEORA. Carti de la editura TEORA
Vă rugăm să aşteptaţi, se încarcă datele ...

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.