Descriere - Matematica in gimnaziu pentru testul national
Mai multi ani de experienta si practica pedagogica la catedra ne-au impus trei obiective fundamentale în abordarea matematicii la clasa:
• a simplifica învatarea,
• a fi mai eficienta predarea,
• a analiza si sintetiza prin teste de verificare materia de studiu.
Ceea ce va propunem se adreseaza în special elevilor clasei a VIII-a, profesorilor care predau la gimnaziu si nu numai, în vederea în primul rând a parcurgerii "RECAPITULARII", foarte necesara elevilor din ultima clasa de gimnaziu în ultimul semestru al anului scolar, când ei (elevii) au nevoie de o orientare în parcurgerea materiei scolare în vigoare la obiectul matematica.
Împartind programa de matematica studiata de-a lungul celor patru ani de gimnaziu, cea care este necesara în vederea sustinerii EXAMENULUI NATIONAL de verificare, în capitole, atât la aritmetica si la algebra cât si la geometrie si prefatând cu ceea ce este necesar de retinut, am ales exercitii si probleme semnificative care contin idei de baza ale capitolului si carora le-am prezentat o rezolvare, apoi am atasat un test pentru antrenament prezentând pentru autocontrol indicatii sumare si rezultatele exercitiilor propuse.
Prezentam, în viziune personala, modele de teste în vederea reusitei la învatatura a elevilor, din care si profesorii pot alege exemple pentru întocmirea testelor de verificare la toate clasele de gimnaziu.
În ultima parte a lucrarii au fost propuse pentru autocontrol teste cu barem de notare si rezultatele exercitiilor propuse.
Enumeram câteva exigente care se adreseaza elevilor în procesul învatarii:
- sa simta totdeauna o anumita greutate teoretica sau practica în cunoastere;
- sa poata formula sau sa-si dea seama de problemele din manual, culegere de probleme sau prezentate de profesor;
- sa doreasca sa rezolve aceste probleme;
- sa fie capabili sa abordeze si sa rezolve aceste probleme.
Având în vedere ritmul înalt de sporire a informatiilor în actuala etapa, asimilarea temeinica a cunostiintelor si dezvoltarea capacitatilor intelectuale, cerute omului contemporan, poate fi realizata nu atât prin memorarea unor cunostiinte din carti si manuale, ci mai ales, printr-o activitate proprie a elevilor de descoperire a adevarurilor si prin prelucrarea creatoare a cunostiintelor.
Afirmatia „analfabetul de mâine nu va fi cel care nu stie sa citeasca, ci va fi cel care nu a învatat sa învete” se adreseaza elevilor care doresc sa studieze cât mai mult posibil, deci elevul trebuie sa stie ce si cum sa studieze. De asemenea trebuie sa apeleze la anume tehnici de documentare si de selectare a informatiei.
În cazul în care apelati la lucrarea de fata, va uram succes deplin în abordarea ei si va asiguram ca efortul dumneavoastra, stimati cititori, nu va fi zadarnic.
Dragi elevi, încercati sa fredonati pentru fiecare test AIDA, adica:
A: mariti ATENTIA pentru relevarea fiecarei notiuni ale capitolelor prezentate
I: purtati permanent INTERESUL pentru abordarea acestora
D: creati-va si dezvoltati-va DORINTA pentru studiul individual, constructiv si consecvent
A: activati prin efort propriu la rezolvarea fiecarui exercitiu si problema propusa
LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi
permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi
diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor
acestuia, fara a ne informa in prealabil.
Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 9 zile.
Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.
Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies.
Am inteles