Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Vanzarea pe timp de criza. Cum sa vinzi atunci cand nimeni nu cumpara - Hopkins, Tom

Editura BUSINESSTECH

-13.96 Lei
Vanzarea pe timp de criza. Cum sa vinzi atunci cand nimeni nu cumpara

Imagini aditionale

  • Vanzarea pe timp de criza. Cum sa vinzi atunci cand nimeni nu cumpara

Cartea face parte din campania

Foloseste codul BUSINESS10 pentru 10% extra reducere la toate titlurile editurii BUSINESSTECH

Campania este valabila in perioada 01/04/2024 - 30/04/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Vanzarea pe timp de criza. Cum sa vinzi atunci cand nimeni nu cumpara

Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Status: Epuizat

 

Descriere Specificatii

Descriere - Vanzarea pe timp de criza. Cum sa vinzi atunci cand nimeni nu cumpara


Fiecare interactiune pe care o avem cu alta fiinta umana este o situatie de vanzari!

Cu cat intelegem mai repede acest lucru, cu atat vom avea mai mult succes in viata. Cred ca ar trebui sa fim cu totii, macar o perioada scurta in viata noastra, implicati in vanzari. Aceasta profesie te obliga sa comunici cu semenii tai. Te provoaca sa spui si sa faci tot ceea ce trebuie pentru a obtine rezultatul dorit. Este o lectie de viata in sine. Pana la urma, cu totii vindem ceva. Ne "vindem” in fiecare zi la serviciu – fie ca lucram in vanzari sau nu.

Cand ne cautam un nou loc de munca, vindem produsul pe care-l cunoastem cel mai bine; pe noi si cunostintele capatate de-a lungul timpului. Vindem prietenilor umorul si entuziasmul nostru. Ne vindem ca fiinte pline de dragoste familiei. Vindem vecinilor bunavointa si respectul nostru. Vindem copiilor nostri sau altora pe care-I putem influenta ideile si valorile.

Indiferent cum am ajuns in vanzari, multi dintre noi vom ramane in aceasta profesie pentru ca ne place sa ne ajutam semenii sa ia decizii de cumparare intelepte pentru ei si/sau companiile lor. Imi place sa compar domeniul vanzarilor cu cel medical. Intocmai ca si doctorii, avem misiunea sa analizam simptomele si sa facem, pe baza lor, recomandari care vor conduce la o buna stare de sanatate.

Simptomele la care ne referim sunt nevoile potentialilor clienti. Sanatatea lor este rezultatul direct al beneficiilor ofertei noastre. Si tot ca medici, suntem bine platiti pentru cunostintele, experienta si pregatirea noastra.

Ca sa vinzi atunci cand nimeni nu cumpara, foloseste:

- Exploatarea listei clientilor pentru a genera noi si noi potentiali clienti

- Tehnicile inovative de finalizare, particularizare pentru bugete restranse

- Reducerea rezistentelor prin tehnici psihologice de depasire a temerilor

- Pastrarea si recompensarea clientilor astfel incat sa-ti ramana loiali pe viata

- Atragerea clientilor concurentei prin 12 noi strategii special concepute pentru vremurile de criza

Cartea are meritul de a nu se opri la a reduce in atentie principiile de baza ale vanzarilor. Ofera in plus exact strategiile de care are nevoie orice om de vanzari ca sa supravietuiasca si chiar sa prospere in vremurile de criza.”


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Tom Hopkins

Alte carti de la editura BUSINESSTECH

Editura BUSINESSTECH. Carti de la editura BUSINESSTECH. Cartile BusinessTech sunt consilieri experti in putere, control, profit. In plus, fiecare strange cate o viata de experiente remarcabile. 3 motive ca sa le cumperi: Autorii: - sunt practicieni desavarsiti cu rezultate masurabile in milioane de dolari, renumiti pentru talentul lor de a accelera cresterea personala si profesionala a celor care le citesc cartile si pentru rezultatele pe care acestia le obtin cartile: - au fost elogiate in celebre ziare si reviste, iar milioanele de exemplare vandute in zeci de limbi arata ca strategiile si solutiile prezentate functioneaza in orice cultura cititorii: - sunt romani care indraznind sa puna in practica informatiile din cartile BTI si-au construit afaceri cu profituri spectaculoase sau activeaza cu succes in mediul public ori in companii private, in mari corporatii sau in mici afaceri BENEFICII: - sa vinzi mai bine - sa conduci mai bine - sa fii cunoscut mai bine - sa-ti valorifici potentialul - sa te organizezi mai bine