Descriere - Cum sa stapanesti RECLAMA la perfectie
Este singurul ghid practic in domeniul reclamei aparut in Romania.
Profitul in afaceri sporeste cu o RECLAMA bine facuta.
Stapaniti RECLAMA la perfectie si veti face intotdeauna regulile jocului in lumea afacerilor.
Pentru practicienii ocupati, in special pentru aceia dintre noi care au putin timp pentru studiu, cartea e un material de referinta; reaminteste tehnici deja verificate si ofera o perspectiva asupra noutatilor.
Daniel Yadin,
consultant in media, management si marketing
21 x 29,7 cm, 276 pagini
Din cuprins:
Reclama si functia de marketing
- Construiti si puneti in practica un program de promovare care sa taie orice concurent
- Exploatati cat mai avantajos legaturile dintre reclama si cele 21 de elemente ale unui plan de marketing complet
Compartimentul de publicitate
- Calitatile necesare persoanei care se va ocupa de publicitate in firma dvs.
- Ce sarcini si responsabilitati ii incredintati astfel incat vanzarile dvs. sa creasca vertiginos
- Rolul si organizarea compartimentului intern de publicitate
- Cele - clauze fundamentale care nu trebuie sa lipseasca la incheierea unui contract cu o agentie de publicitate
- Cum sa obtineti beneficii maxime din colaborarea cu agentia
- Cum sa intelegeti si sa verificati inregistrarile contabile ale agentiei pe care ati angajat-o, pentru a avea siguranta unui deviz de plata corect intocmit
- Astfel pastrati permanent controlul asupra situatiei
Tipuri de reclama
- Cum alegeti tipul de reclama cel mai potrivit scopurilor dvs.: de la persoana care da un anunt de mica publicitate in ziarul local pana la firma cu un buget publicitar enorm
- Reclama adresata consumatorilor
- Reclama de afaceri, comerciala, pentru comertul cu amanuntul, financiara
- Reclama cu raspuns direct si de recrutare de personal.
Agentia de publicitate
- Echipa de experti care lucreaza in beneficiul dvs.
- Ea va planifica, va creeaza si va executa campaniile promotionale de succes
- Structura unei agentii de publicitate, rolul si modul sau de actiune
Mijloace publicitare traditionale
- Cum sa combinati mijloacele de reclama pentru a obtine maximum de impact cu costuri minime
- Presa
- Radioul
- Televiziunea
- Cinematograful
- Spatiile exterioare si sistemul de transport: caracteristici, avantaje si dezavantaje.
MIJLOACELE PUBLICITARE INEDITE
Aflati care dintre ele merita banii si se potrivesc cel mai bine campaniei dvs.
- De la corpul uman ca mijloc publicitar la reclama aeriana.
- Materiale de expunere la punctul de vanzare
- Ambalajul
- Genti de voiaj si pungi pentru cumparaturi
- Cadourile promotionale
- Ecusoane
- Autocolante
- Care sunt tendintele viitoare in domeniu
Promovarea vanzarilor
- Cum sa faceti bani folosind lacomia oamenilor - putini rezista la o oferta speciala
- Cum sa treziti entuziasmul cumparatorilor
- Cum sa impulsionati vanzarile si sa va sporiti rapid profitul.
- Tipuri de scheme promotionale.
Sponsorizarea
- De ce sponsorizarea poate fi o investitie cu costuri minime si efecte maxime
- Aflati ce evenimente puteti sponsoriza cat mai profitabil
- Cele 9 etape pentru crearea si conducerea cu succes a unei campanii de sponsorizare
- Cum sa evitati dezastrul financiar pe care vi-l poate aduce o sponsorizare nepotrivita
- Evaluati rentabilitatea unei sponsorizari
Reclama prin posta si cu raspuns direct
- Cum sa faceti o scrisoare publicitara care vinde orice, oricui, oricand
- Modele de scrisori de vanzare
- Cum sa obtineti cele mai bune liste de adrese si cum sa le actualizati
- Atentie la protectia consumatorului si la protectia legislativa!
Expozitiile
- Cum puteti gasi acei clienti pe care altfel nu i-ati cunoaste niciodata
- Lista de control cu activitatile de intreprins pentru o participare care sa va aduca profit
- Evaluati in cifre participarea dvs. la expozitie
Redactarea textului publicitar
- Cele 6 reguli de baza ale redactarii textelor de vanzare
- Liste de cuvinte-cheie, excelente din punctul de vedere al rezultatelor obtinute in practica
- Exemple de imbinare cu efect garantat a acestor cuvinte
- Descriere detaliata si modele pentru cele 7 elemente care formeaza o reclama cu o forta de convingere de 97%
- 78 de sloganuri reale, cu mare impact in vanzari, folosite in prezent de companiile internationale
Machetarea si tehnoredactarea
Atrageti atentia! Starniti interesul! Faceti-i sa-si doreasca produsul! Convingeti-i sa cumpere!
- Lucrati astfel incat sa economisiti timp si bani
- Cele 8 legi ale designului
- Exemple de machetare
- Spoturi publicitare TV
Procesele tipografice
- Cum sa identificati cel mai potrivit procedeu pentru materialele dvs. publicitare
- Pentru a obtine cel mai bun pret, urmati pas cu pas lista de control pentru intocmirea comenzii catre tipografie
Relatiile publice
- Cum sa faceti o reclama mascata
- Educati-va si informati-va clientii in mod profitabil pentru dvs.
- Relatiile cu presa
- Folosirea firmelor de consultanta
- Eliminati ostilitatea, prejudecata, indiferenta, ignoranta
Reclama de firma
- Cum sa depasiti cu minimum de pierderi situatiile de criza
- Faceti sa se vorbeasca admirativ despre dvs.
- Cum sa va promovati afacerea astfel incat sa "luati fata"concurentei
Cercetarea in domeniul reclamei
- Asigurati-va ca nu veti arunca banii pe reclame ineficiente
- Criterii esentiale pentru a va identifica cei mai potriviti clienti potentiali
- Cum sa concepeti cel mai convingator mesaj de vanzare la cel mai mic cost posibil
Planificarea si executia unei campanii publicitare
Pas cu pas cele - etape fundamentale pentru realizarea unei campanii publicitare eficiente, de la informarea initiala pana la evaluarea rezultatelor.
Reclama si Internetul
- Cum sa va dublati numarul de clienti in mai putin de un an de zile
- Cum sa concepeti o campanie flexibila si interactiva
- Cum va puteti atinge publicul-tinta, la nivel national si international
- Cum sa construiti un banner pe o pagina de web
- Criteriile de care trebuie sa tineti cont la selectarea website-ului gazda
- Reclama prin e-mail si grupurile de discutii
- Cum sa monitorizati rentabilitatea campaniei
Glosar de termeni din domeniul reclamei
- Explicitarea a peste 200 de termeni dintre cei mai utilizati in publicitate
- Cunoscandu-i, veti pastra controlul asupra factorilor care va promoveaza afacerile.
Pentru orice solicitare contactati
departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi
permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi
diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor
acestuia, fara a ne informa in prealabil.
Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 4 zile.
Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.