Dinastiile luxului - Yann Kerlau

In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Joi, 09.01 - Vineri, 10.01
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

Ajunge: Vineri, 10.01 - Luni, 13.01
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Vineri, 10.01 - Luni, 13.01
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.90 Lei

Ajunge: Vineri, 10.01 - Luni, 13.01
Apreciere: 4.3/7 (18 voturi)
Editura: PHILOBIA
Status: Epuizat

Timp confirmare stoc: 4 - 7 zile lucratoare

Comenzile inregistrate in intervalul 23.12.2024, ora 14:00, si 07.01.2025, ora 23:59, perioada de vacanta prilejuita de sarbatoarea Craciunului si a Anului Nou, vor fi procesate incepand cu data de 08.01.2025.

Departamentul Relatii Clienti va fi inchis in intervalul 25.12.2024 - 07.01.2025.

Descriere - Dinastiile luxului

Vuitton, Chanel, Hermes, Gucci... Nume care te fac sa visezi, care evoca luxul, prestigiul, succesul. Dar cine a auzit povestea ascunsa in fiecare din ele? Marile dinastii de moda, parfumuri, masini de lux au cunoscut adesea inceputuri din cele mai modeste, inainte de a cunoaste faima mondiala.
Sapte dinastii, sapte epopee. Dinastiile luxului este povestea unor nume mitologice, de la infiitarea marcii la anii de glorie, trecand prin drame si lupte nemiloase.



Trei criterii m-au ghidat in alegerea marcilor care, familiale fiind la inceput, si-au pierdut identitatea la debutul secolului al XXI-lea:

- perenitatea lor in lumea de azi;
- vechimea lor istorica, neluandu-le in consideratie pe cele care nu au
reusit sa ramana la conducere mai mult de doua generatii;
- meseriile: la intemeierea fiecarei dinastii, se afla intr-adevar o meserie sau o indemanare deosebita - giuvaergeria pentru Cartier, croitoria pentru Chanel, cizmaria pentru Ferragamo, marochinaria pentru Gucci, articolele de voiaj pentru Vuitton, autoturismul pentru Rolls-Royce.

Singura exceptie de la aceste trei criterii o reprezinta marca Rolls-Royce care, prin notorietatea sa mondiala, merita sa i se consacre un capitol din aceasta istorie a dinastiilor luxului, chiar daca, in sensul etimologic al cuvantului, aceasta nu a constituit o dinastie.

Din aceste sapte dinastii - exceptand cazul deosebit al marcii Rolls-Royce - numai trei au ramas strict familiale: Chanel, Ferragamo si Hermes. Pe o piata mondiala a luxului de 135 de miliarde de euro, ele reprezinta niste reusite spectaculoase. Pana in prezent, toate trei au reusit sa reziste provocarilor galagioase ale oamenilor de afaceri precum si tentatiilor bursiere.
Celelalte, fie ca s-au nascut in Italia sau in Franta, au devenit de-a lungul timpului modele de crestere, de diversificare si de management sanatos. Exemplaritatea reusitei lor pe pietele internationale serveste drept pilda tuturor marcilor care viseaza sa li se alature. Cedand modei riscante a diversificarii, fiecare a incercat, mai mult sau mai putin pertinent, sa-si largeasca domeniul initial de actiune, fara sa-si uite totusi niciodata meseria de suflet.

Astazi, luxul, afectat de criza economica mondiala din 2008-2010, mai este inca o valoare refugiu sau va fi obligat sa-si vada limitele si beneficiile mult erodate? Va disparea el sau din contra, datorita formidabilelor piete care sunt India si China, va cunoaste noi perspective de dezvoltare? Va mai fi el creat in continuare in Europa si consumat peste tot in lume sau Asia va deveni cel mai mare atelier din lume si totdata cel mai mare consumator de lux planetar?

Progresul lent al dinastiilor care, pas cu pas, au stiut sa edifice in Europa cele mai frumoase afaceri ale lumii nu ne face doar sa visam. Ne indeamna sa reflectam la motivele succesului sau ale esecului marcilor care nu au rezistat in timp.

Artizanii, producatorii acestor giuvaeruri de exceptie au sarcina grea sa creeze si apoi sa perpetueze o traditie. Moda, care este in acelasi tip un dusman si un aliat, sanctioneaza an dupa an creatiile: unele dintre ele vor fi uitate, iar altele vor intra in catalogul succeselor imemoriale in care fiecare viseaza sa-si aiba locul.


Formatul cartii: 16,5 x 23,5
An aparitie: 2012

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.

Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 4 zile. Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.

Alte cărți de la editura Philobia

Editura PHILOBIA. EDITURA PHILOBIA publica de sapte ani carti din sfera psihogenealogiei, psihologiei de cuplu, parentingului si a sanatatii, aducand in Romania autori extrem de cunoscuti, precum Anne Ancelin Schützenberger, Françoise Dolto, Anne Teachworth, Bruno Clavier, Serge Tisseron, Didier Dumas, Mathias Malzieu, Paulo Coelho, Frédéric Lenoir sau Bert Hellinger. Temele abordate au legatura cu dezvoltarea personala si cu tot ceea ce tine de ecologia interioara a individului. Cartile PHILOBIA se adreseaza cititorilor interesati in primul rand de evolutia pe plan personal, de mentinerea unei stari de sanatate optime, de psihologie practica si aplicata, de cresterea copiilor, dar si de alte subiecte ce ii pot ajuta sa se dezvolte pe multiple planuri.
Vă rugăm să aşteptaţi, se încarcă datele ...

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.