Jack Trout

JACK TROUT este presedintele companiei Trout & Partners, una dintre cele mai prestigioase firme de marketing din SUA, ce detine sedii in treisprezece tari si un portofoliu de clienti care include companiile AT&T, IBM, Merrill Lynch, Sears si altele, toate incluse in topul Fortune 500. Recunoscut ca fiind una dintre cele mai influente autoritati în marketing, Trout a fost primul care a popularizat conceptul „pozitionarii“ produselor si ideilor in mintea consumatorilor. Un orator apreciat, el este autorul a numeroase carti clasice de marketing, printre care se numara best-seller-ul Pozitionarea: Lupta pentru un loc in mintea ta, Cele 22 de legi imuabile ale marketingului si, în anul 1998, The Power of Simplicity.

Titlurile autorului Jack Trout (6 titluri prezente pe site)

Vă rugăm să aşteptaţi, se încarcă datele ...

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.