Jaqcues Seguela

Jacques Séguéla (n. 1934) a făcut studii de farmacie; a abandonat o carieră în domeniu devenind reporter la “France Soir”, apoi redactor-şef la “Paris Match”. A intrat în publicitate în 1970, când a creat o agenţie de publicitate (RSCG) împreună cu Bernard Roux, Alain Cayzac şi Jean-Michel Goudard. RSCG a fuzionat cu Eurocom în 1991 şi a devenit Havas-Advertising în 1996 (Séguéla, vicepreşedinte).

A creat şi condus campanii celebre pentru Citroën, Carte Noire, Carrefour. E faimos şi pentru campaniile prezidenţiale ale lui François Mitterand (La force tranquille, Génération Mitterand). Jacques Séguéla stă la originea întâlnirii între Nicolas Sarkozy şi Carla Bruni.

Titlurile autorului Jaqcues Seguela (1 titluri prezente pe site)

Vă rugăm să aşteptaţi, se încarcă datele ...

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.