Selectie carti Valentines Day

Adina Musetescu

LOCUL DE MUNCA:
Conferentiar universitar, Facultatea de Marketing, Universitatea Crestina „Dimitrie Cantemir”

EDUCATIE SI FORMARE:
2003 – 2006, Doctorat, Marketing, Academia de Studii Economice, Bucuresti;
Martie - iulie 2004, Curs post-universitar psiho-pedagogie, Certificat necesar incadrarii in invatamant A.S.E. Bucuresti;
2000 – 2004, Jurist, Drept, Universitatea Crestina „Dimitrie Cantemir”, Bucuresti;
2001 – 2003, Master, Afaceri internationale, Academia de Studii Economice, Bucuresti;
1997-2001, Economist, Afaceri internationale, Academia de Studii Economice, Bucuresti;

EXPERIENTA PROFESIONALA:
2002 – 2003, Economist – cercetare, Cercetari de piata, structurare si fundamentare campanii publicitare,participari la targuri si expozitii, „NGH Consulting” SRL.

ACTIVITATE DIDACTICA:
Martie 2003 – 2004, Preparator universitar, Universitatea Crestina „Dimitrie Cantemir”, Bucuresti;
Martie 2004 – 2006, Asistent universitar, Universitatea Crestina „Dimitrie Cantemir”, Bucuresti;
Martie 2006 – 2011, Lector universitar, Universitatea Crestina „Dimitrie Cantemir”, Bucuresti;
Martie 2011 - prezent, Conferentiar universitar, Universitatea Crestina „Dimitrie Cantemir”, Bucuresti;

MANUALE PUBLICATE:
„Cercetari de marketing – teste grila”, Editura Universitatii Crestine „Dimitrie Cantemir”, 2004 (coautor);
“Studii de caz in marketingul international-Euromarketing” (coautor), Editura Universitatii Crestine ”Dimitrie Cantemir”, Bucuresti, 2005;
”Teste-grila Euromarketing” (coautor), Editura Universul Juridic, Bucuresti, 2006, ISBN 973-7643-53-4;
„Strategii competitive de marketing pe Piata unica europeana”, Editura Pro Universitaria, Bucuresti, 2006, ISBN 973-7854-87-2;
„Marketing international – Teste grila”, Editura Pro Universitaria, Bucuresti, 2006, ISBN 973-8994-68-3.
„Marketing international”, Editura Pro Universitaria, Bucuresti, 2007, ISBN 978-973-129-114-7.
„Teste grila pentru licenta –Facultatea de Relatii Economice Internationale” (coautor), Editura Pro Universitaria, ISBN 978-973-129-221-2, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013;
„Marketing social”, Editura Pro Universitaria, 2011, ISBN 978-973-129-854-2 (175 pagini);
„Marketing international”, Editie revazuta si adaugita, Editura Pro Universitaria, 2011, ISBN 978-973-129-114-7;
„Concurenta si Piata Unica Europeana”, Editura Pro Universitaria, 2011, ISBN 978-973-8994-XX-X;
„Global Perspectives in Management Marketing” (coordonator), Editura Author House, Marea Britanie, 18 capitole, 421 pag., ISBN 978-1-4685-8345-8 (coperta subtire), ISBN 978-1-4685-8345-5 (exemplare cartonate); ISBN 978-1-4685-8345-2 (format electronic).

Titlurile autorului Adina Musetescu (1 titluri prezente pe site)

Vă rugăm să aşteptaţi, se încarcă datele ...

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.