John Caples

John Caples ramâne o figura legendara pentru industria publicitatii, un expert renumit pentru cercetarea tehnicilor stiintifice de testare a eficientei reclamelor si creatorul unor exemple clasice cum ar fi: "Au râs când m-am asezat la pian" ("They Laughed When I Sat Down at the Piano"). A scris texte si a condus analize ale  reclamelor pentru nenumarati clienti si diverse companii, începând cu General Electric si pâna la Reader´s Digest si The Wall Street Journal. Dupa 2 ani de ucenicie la Ruthrauff & Ryan, John Caples s-a alaturat în 1927 echipei BBDO, unde a ramas pâna la sfârsitul carierei, în 1983.

Fred E. Hahn are peste 35 ani experienta în domeniul publicitatii si al promovarii. Este fondatorul si presedintele HCA, Inc., o agentie de publicitate cu servicii complete printre ai carei clienti se numara divizii ale Westinghouse, CBS, The New York Times si The Wall Street Journal. Este autorul a numeroase articole din domeniu si coautorul "Do-It-Yourself Advertising & Promotion" si "The Writer´s Manual".

Titlurile autorului John Caples (1 titluri prezente pe site)

Vă rugăm să aşteptaţi, se încarcă datele ...

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.