Paul Arden

Arden, Paul

Paul Arden (1940-2008) a fost un autor britanic recunoscut pentru revolutia produsa in randul cartilor motivationale si de advertising. De altfel, Arden a lucrat timp de 14 ani ca director de creatie la celebra agentie de publicitate Saatchi & Saatchi, unde a realizat campanii istorice pentru clienti precum British Airways, Fuji, Nivea sau Toyota.  In afara de Gandeste fix pe dos!, publicata initial in 2005, Arden a mai scris It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To Be (Nu conteaza cat de bun esti, ci cat de bun vrei sa fii., Editura ART, 2014) si God Explained in a Taxi Ride (Dumnezeu explicat intr-o cursa de taxi, Editura ART, 2012).

Titlurile autorului Paul Arden (4 titluri prezente pe site)

Vă rugăm să aşteptaţi, se încarcă datele ...

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.