Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Guerilla Marketing Research - Kaden, Robert J

Editura C.H.BECK

-4.19 Lei
Guerilla Marketing Research

Guerilla Marketing Research

Apreciere: 2.7/7 (6 voturi)
Editura: C.H.BECK
Categoria: Drept » Drept civil » Cod

Reducere clienti premium -5% EXTRA REDUCERE PENTRU CLIENTII PREMIUM

Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.

PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI

Afla cum poti deveni client PREMIUM.


PRP:29,90 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
25,71 Lei
Diferența: 4.19 Lei

Descriere Specificatii

Descriere - Guerilla Marketing Research

Guerilla Marketing Research este un ghid practic destinat cercetatorilor neprofesionisti privind modalitatea de a conduce o cercetare de marketing profesionista pe baza careia se poate directiona cresterea unei firme.

in loc sa apelati la cercetatori profesionisti costisitori, Guerilla Marketing Research va va ajuta sa va folositi energia personala si fonduri limitate pentru a obtine aceleasi rezultate sau altele chiar mai bune – rezultate care vor conduce la profituri mai mari.

Atunci cand veti termina cartea, veti intelege de ce este important sa realizati o cercetare primara corecta pentru a va dezvolta afacerea. Si veti afla cum sa o realizati pentru mult mai putini bani decat credeti. Daca acest lucru va intriga, va invit sa cumparati aceasta carte

 

Numar pagini: 296
Anul aparitiei: 2018
Format: 13x20


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura C.H.BECK

Editura C.H.BECK. Carti de la editura C.H.BECK